امیرحسین محسنی

بسته جامع راه اندازی کسب و کار آنلاین

تبدیل ایده شما به یک کسب و کار آنلاین پرفروش

این بسته شامل تمام قسمت هایی است که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خودتان نیاز دارید. از تحلیل و بررسی کسب و کار تا راه اندازی سایت و بازاریابی و فروش. برای دریافت مشاوره و شروع کسب وکارتان روی دکمه زیر کلیک کنید.

راه اندازی کسب و کار آنلاین

حدود 70 درصد سایت ها، فروش ندارند !!!

حتی بعد از یک سال

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، میتوانیم بدون اینکه زمان زیادی را، برای کار کردن سپری کنیم درآمد داشته باشیم، این مسئله خیلی جذابی است اما با بررسی اولیه آمار میفهمیم که تنها 30 تا 40 درصد، فروشگاه های اینترنتی در یک سال اول به فروش میرسند، یعنی حدود هفتاد درصد سایت ها حتی پس از یک سال هم به فروش نمیرسند. اینکه اکثر فروشگاه ها، دلایل مختلفی میتواند داشته باشد؛ شاید طراحی سایت خوب نبوده و شاید تجربه کاربری خوبی خلق نکرده اند، شاید بازدهی و کیفیت سایت پایین بوده، یا شاید هم همه این نکات را رعایت کرده اند، اما نتوانسته اند بازدید کافی برای سایت شان جذب کنند.

به نظر کمی نگران کننده میرسد اما خبر خوب، این است که همه این مشکلات راه حل هایی دارد که ما در خدماتمان آنها را ارائه میکنیم.

از طراحی تا فروش رو من انجام میدم.

طراحی گرافیکی سایت

رابط کاربری سایت شما، متناسب با نیاز های کسب و کارتان طراحی میشود و میتوانید ببینید که سایت شما، چه ظاهری خواهد داشت.

راه اندازی سایت

بعد از این مرحله سایت شما، قابل استفاده خواهد بود و میتوانیم شروع به جذب مخاطب کنیم.

بازاریابی و فروش

ما به مدت سه ماه، به شما کمک میکنیم که برای سایت خودتان مشتری جذب کنید، در این سه ماه، اولین فروش های خودتان را تجربه خواهید کرد.